Een duurzame samenwerking met PreBeCo aangaan houdt eerst en vooral in dat de klant altijd zélf kiest welke zaken er uitgevoerd worden. Als specialist inzake arbeidsveiligheid hebben we een uitstekend inzicht in de prioriteiten betreffende preventie. We verlenen ons advies en sommen de zaken op waar de klant de grootste risico’s loopt. De klant bepaalt zelf het budget en het tempo waaraan het preventiebeleid wordt opgezet.
PreBeCo voert enkel zaken uit in opdracht van de klant. We werken niet met contracten maar puur met opdrachtformulieren, wat meerdere voordelen heeft. Eerst en vooral is er geen contractuele verbinding met de bijhorende opzegtermijnen. Ten tweede weet de klant altijd op voorhand wat er gefactureerd zal worden. We werken met vaste prijzen die vermeld staan op de bestelbon en enkel in uitzonderlijke gevallen aan uurtarieven.
PreBeCo is geen Externe Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk. Externe Diensten worden geaccrediteerd door de overheid om vervolgens officieel erkend te worden. Zonder officiële erkenning mogen deze organisaties zich niet bezighouden met het medisch toezicht van werknemers (arbeidsgeneeskunde). Echter brengt deze erkenning met zich mee dat de Externe Diensten zich moeten houden aan barema’s waardoor hun tarieven zeer hoog liggen. Als onafhankelijk consultant hangen wij niet vast aan deze barema’s waardoor u bij PreBeCo minder betaalt voor uw preventiebeleid.
Een samenwerking met PreBeCo gaat gepaard met een minimale administratieve ballast voor onze klant. Door ons efficiënt en gebruiksvriendelijk online platform kan de klant altijd en overal aan al zijn dossiers. Bijgevolg wordt er geen papierwerk opgestuurd. Dit is beter voor het milieu én voor de orde op kantoor!
Een preventiebeleid opzetten van A tot Z of projectmatig enkele dossiers in orde laten maken? Bij PreBeCo kiest u!